Svaren på era frågor!

2009-08-05 20:55:48


Postat av: Cissi

Funderat på vad du vill börja för gymnasielinje än?:)
Media, annars barn& friitid för jag älskar små barn så mycket!

Postat av: Linnéa
1. Hur länge har du & Kim varit tillsammans?
2. Vad har du för betyg?
3. Har du funderat på giftemål :]?
4. När du får barn, vad ska de heta?

1. 10 månader snart!
2. G, sen VG i några.
3. Jo, du vet jag & Kim har redan börjat planera! hah
4. Vet inte riktigt, men en sak vet jag & det är att det ska inte vara några vanliga namn!

Postat av: Fannslan

*Har du varit inne på min blogg någon gång?
*Hur gammal är du? =P
Har kollat in där engång tror jag!
Jag fyller 15 om 1 vecka =)

Postat av: maja

-Hur lång tid tog det innan du han fatta att det var slut mellan dig och kim ? :[
-Hur lång tid tog det att fatta att ni vart tsm igen ? :]
Tog en stund, trodde han skämta först när han sa det. Frågade om han skojade. Men det tog ett tag innan jag fatta.
Det tog sin tid också, jag kan lova att jag skrek & typ grät av lycka när jag riktigt fatta!

Postat av: hiihhihihahamemempepepe

är du mer manlig än mej?:O
har du bott i östergötland som 45åring?
HAH både du och jag har tandläkarskräääck:]

Skulle inte tro det Hampus!
Nej, lite svårt när jag bara är 14 fortfarande.
Ursch, visst är det inte kul att vara där =(

Postat av: Anonym

När grät du senast som mäst?

När Kim gjorde slut!

Postat av: linnea

om du inte bodde i skellefteå, vars skulle du vilja bo då ? (:

Stockholm

Postat av: Anonym

Hur många gånger har du varit i stockholm?
Vad har du för mobil?
vad skulle du göra om kim gjorde slut med dig nu?

Kan inte räkna.
Sony Ericsson w610i
Bryta ihop 

Postat av:

vilken är din favoritfilm?
har du mått väldigt dåligt så att du funderat på att ta livet av dig?
har du haft blondt hår?
finns så många. 
ne.
nästan

Postat av:

änvänder du foundation på läpparna?
vad är en riktig modemiss enligt dig?;)

Ibland, annars ser dom så röda ut. Men då är det inte mycket. 
Lady gaga ;) 

Postat av: linke

hur länge har du bloggat?
hur många bloggar läser du?

1 år typ. 
10/20 stycken =) 

Postat av:

va tycker du om desiree nilsson?
skulle du kunna umgås med en 96:a?
vad har du för betyg?

Vad ska man säga? hon är som hon är. 
kanskede
de mästa G, sen några VG

Postat av:

är du & jenny fortfarande bästisar?
Det värkar som jenny & alva är det.. eller jenny & matilda.

aa det är vi, Jenny kommer alltid vara min bästavän.
mhm.

Postat av: maria

vad använder du för smink?
och vilket märke är allt du använder? :)

Fondation,puder, masacara. 
max factor på allt.

Postat av: Nickolina

; har du varit på skolan utan smink ?
; läser du min blogg ?

Faktiskt inte. 
nepp, men har kollat på den. 

Postat av: Anonym

har du något husdjur ?

aa, min lillebror

Postat av: sara

tycker du det är fejk med löshår ? (;

Nääe! Men om der SER fejk ut så äre inte snyggt. 

Postat av:

har du haft sex på fyllan`?
har du haft ett one night stand ?:)

Tänker inte svara på det där! siind


Tack för frågorna! puss








 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback