Qt

2009-08-07 23:28:44
Hejhopp. Kvällen tillbringade jag hos våra grannars stuga vid kåge, åt mycket gott! Nu är jag hemma & har nyss sett klart Norbit som gick på 5:an. Så sjukt rolig film, undra hur många gånger jag & Kim har sett den. Förr så hede vi alltid på den innan vi skulle sova, guud vad vi låg & skratta åt den där filmen. Aja, skulle egentligen vara med Kim ikväll men han är på brölopp & kommer inte hem förrän ganska sent tror jag.

Imorgon blir det stugan med mamma,pappa,Albin & Kim. Ska sola & bada, kommer bli mycket bra.



           Så här ser jag ut nu, mycket söt.. eller så inte!

Kommentarer
Postat av: linnea

du är för söt emmy(:

2009-08-07 @ 23:50:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback