Pressenter

2009-08-12 23:31:58

Japp,Japp. Nu har gästerna farit. Har fått mycket bra grejs nu också, här kommer lite bilder på VAD jag fått.

Fick den här rosen av mormot & Martin.
Men sen fick jag 10.000 kr. Det är sjukt
jag vet, men det är till moppe, sen är
det lite pengar till en dator osv. NÖJD!


Biokort av pappas bror & hans tjej.
300 :- måste gå inom 3 månader,
så om du vill gå på bio call me


Escada parfymen. Fick av farmor &
Bosse.


Photoshop tidning, jätte mycket tips
& jätte bra tidning. Fick av Malin & Nicke
från Stockholm


Fick även den här söta väskan med
lite godis, sen får jag ju inte glömma
att jag fick en sån fin sång av världens
bästa kusin Ella idag också.


Tobleråne & 200:- av faster, hennes
man & Kusin Maja


100:- av pappas farfar


TACK SÅ MYCKET ALLA! ÄR MYCKET NÖJD =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback