Något som jag stör mig på så jävulskt!

2009-08-07 13:26:42

× Folk som enbart kommenterar elaka kommentarer. Vet att det finns riktigt många där ute som enbart är ute efter att vara elak mot andra som det går bra för. Alla får någon gång elaka kommentarer, jag började nästan grina när jag fick några förut, och tar illa upp. Man blir kränkt, sårad, jag tappade nästan blogglusten, självförtroendet sjunker. Uppenbarligen så tror folk att bara för att man sitter bakom en dataskärm så kan man vara världens elakaste. Tänkte bara lämna en liten påminnelse till er: ALLA ip-nummer registreras, så när du skriver en elak kommentar, reggas ditt ip-nummer och jag lovar, det tar inte mindre än 1 minut att kolla upp vart du sitter, lilla vän.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback