Livräddaren Emmy Holmberg!

2009-08-02 16:34:14
Justja! Glömde berätta en sak som hände när jag & Kim var & bada vid campingen.

Det var så här, Kim satt på kanten av poolen & jag var i poolen & plaskade på. Sen kom det en handikapad kille som var på väg ut mot det ljupa vattnet där jag var! Sen när han hade gått ut en bit vart det tvär ljupt & då börja han låta för han kunde inte simma & for under vattnet. Han tog i min axel & tryckte ner mig under vattnet & jag kan lova att den där gubben var inte liten & lätt! Jag vart livrädd & simmade mot ytan, sen sträckte han haden mot mig, jag tog hans hand & försökte dra in honom.. men det var inte lätt kan jag säga. Men jag fick in honom. sen kom någon badvakt & hjälpte till också.

Men alltså när han tryckte ner mig under vattnet.. fyfan vad panik jag fick. Men jag är ganska stålt att jag räddat livet på en kille!


Kommentarer
Postat av: moa

Härligt emmy (A)

2009-08-03 @ 10:41:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback