S ö n d a g

2009-04-26 23:13:39
Hallåj! Gårdagen var ju si sådär, var ju inte på topp ett tag som ni vet. Men världens bästa pojkar fick mig på topp. Dagen började med att jag,mamma,Alecsandra & hennes mamma gick på stan. Sen senare på kvällen så var jag med Kim,Linus & jonna. Vi såg Madagaskar2 & myyste & åt godis, snackade & var ute. Nu har jag bessämt hur det blir på valborgs tror jag, & det blir nog att vara med dom, alltså Linus,KIm & jonna. Så det blir nog perfa. Tänte lägga in några bilder från idag när jag var med Linus & Kim. + någon bild på Jenny också, för vi var med henne en liten stund också.

Bloggen går uppåt. Fortsätt läsa min blogg & komentera mycket mera! Snackade nyss med min blogg älskare Filip, han älskar min blogg :] han tycker att jag borde skriva mycket fler inlägg, & det tycker jag själv att jag också borde göra.. men jag vill inte lägga ner all tid vid datorn, men jag ska försöka att skriva lite mera. Men nu ska jag gå & ta bort sminket & hoppa i sängen tror jag. Sovsött, & här kommer bilderna.

 

Kommentarer
Postat av: Filip

Ofc att jag älskar din blogg ;)<3 den är faktist bra (A)

2009-04-27 @ 16:50:53
Postat av: Anonym

söta

2009-04-29 @ 15:41:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback