Sega datorn säger HALLÅ

2009-04-02 17:48:52
HALLÅ. Skolan idag som vanligt. Tycker dagen gick fort idag, musiken & idrotten var det roligaste idag ifal. Det var verre & Frida som höll lektionen idag, jätte bra tjejer :) Satan vad jag hatar den här datorn, den kan bara stängas av bara sådär ibland.. hatar den. Jag vill ha min dator NU! Men jag hoppas den blir lagad så snart som möjligt. Imorgon så far Kim till umeå med innebandyn, de sug. Eller det är ju roligt för dom, hoppas dom vinner hela skiten! + tjejerna. Sen så far jag ju till fjällen på tordag kväll, kommer bli toppen. Fast dom har ingen dator där, så om ni vill något så når ni mig på min mobil. Är borta i kanske 3-4 dagar. Men nu ska Albin få logga in, Jag skriver nog senare ikväll PEACE


Kommentarer
Postat av: mika

söt emmy:):):):)

2009-04-02 @ 22:17:26
URL: http://mikapetterssonnn.blogg.se/
Postat av: jaduu

<3

2009-04-02 @ 22:46:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback