Rubrik

2009-04-17 00:47:09
Kom precis hem från bion, var där med Jenny,Matilda & Lisa & vi såg män som hatar kvinnor! Jätte bra film, den var ju från 15 men dom sa inget ifal. I sluet av filmen så slutade det med att alla 4 satt & höll varandra i handen & typ kramade varandra... fy fan vad hemskt det vart, men nu ska jag inte avslöja något i filmen, ni som inte har sett den borde göra det, den är jätte bra. Imorgon blir det stan, sen senare på kvällen blir det att plugga & sova hos kim. Så det blir goodiie. Men nu ska jag gå mot sängen tror jag, Godnatt & sovsött. Bjuder på en gammal bild på mig hah.


                                                 
                                                     Här ser ni jag i lockit, tycker ni jag borde ha det oftare?  


Kommentarer
Postat av: Emma

Jaa det borde du! :)

2009-04-17 @ 09:43:02
Postat av: Anonym

det ser rakt ut (A)?

2009-04-21 @ 20:13:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback