Poker face

2009-04-12 00:09:49
HejHej alla! Hur äre med er? Med mig äre bara bra. Har nyss kört poker & jag kan ju säga att jag är inte dalii på det alltså. Ni vågar inte möta mig i poker säger jag bara.

Idag så har vi varit & kört skoter, vi for till ett ställe & fika & åt lunch osv. Men de gick inte så bra på vägen dit, det var ovanvatten på isen så när jag satt i pulkan efter skotern så kom vi till ett ställe där det var jävligt mycket vatten så jag fick en hel våg med vatten över hela mig, hha, Jag hatar att sitta i en pulka, men,men det vart jag som kulle sitta i den. På hem vägen så fick jag köra skotern ifal, men då fasnade vi igen + 3 till skotrar som också fastnat på samma ställe som oss! Men sen så fick ja åka arctic caten hem & då gick det undan. Men nu ska jag gå & kolla när min bror äger min pappa i poker.PZ


Kommentarer
Postat av: majaa

vars i fjällen är dfet du är ? :)

2009-04-12 @ 15:23:46
Postat av: Anonym

äru bra ? ;)

2009-04-12 @ 15:24:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback