Lite & göra

2009-04-07 16:06:14
Mitt förra inlägg vart misslyckat. Jag ville att det skulle vara två bilder breved varandra. Men aja orkar inte ändra på det nu. Idag så har vi bara haft 2 lektioner. Matte,Hk. Först på morgonen så bada vi på edda sen for vi & åt på frasses! gott som fan. Sen så vare bara matte & hk kvar. Nu sitter jag här själv & har jätte tråkigt så jag ska göra en sån här rolig liten sak!

OM JUST DIG
NAMN:
Emmy Holmberg

FÖDD:
94

BOR:
skellefteå

SMEKNAMN:
har typ inget.
Förutom att Kim brukar
 säga söta saker till mig:]

FAMILJ:
mamma pappa och 1broder

SKOLA:
brännan

HAR DU UNDER DENNA MÅNAD

SAKNAT NÅGON:
ja

ÅNGRAT NÅGOT:
ja

LJUGIT:
kanske

SVIKIT NÅGON:
 kanske

KÄNNT DIG SÄMST:
mhm

GRÅTIT:
jaa

SKRATTAT:
jo

VARIT SJUK:
lite förkyld

VARIT UTOMLANDS:
nej

TRÄFFAT NÅGON SOM DU CHATTAT MED PÅ DATORN:
ja


KÄNSLOR:

GRÅTER DU OFTA:
kanske det

SKRATTAR DU OFTA:
japp

HUR KÄNNER DU DEJ JUST NU:
har varit bättre

HUR HAR DU MÅTT SENASTE TIDEN:
både bra & dåligt! Men jag har ju Kim.
Å då är jag alltid glad.

HAR NÅGON/NÅGRA HEMLIGHET/ER FÖR DINA FÖRÄLDRAR:
har inte alla det?

BLIR DU LÄTT FÖRÄLSKAD:
nääe

ÄR DU KÄR I KÄRLEKEN:
japp

TROR DU PÅ ETT FÖRALLTID:
Jo typ..jag vill tro på det ifal


ÄR DU FÖRÄLSKAD JUST NU:
jaa det är jag

OM JA, VEM:
Kim Nilsson

HUR MÅNGA HAR DU VART TILLSAMMANS MED DENNA MÅNAD
1? Min kille som jag är tillsammans med nu

HAR DU BLIVIT SÅRAD AV KÄRLEKEN:
ja

HAR DU BLIVIT LYCKLIG AV KÄRLEKEN:
ja

VILKEN SORTS KILLAR GILLAR DU:
alla möjliga.

SKA EN KILLE VARA SÖT ELLER HET?
båda

SKA EN KILLE VARA LÅNG ELLER KORT:
lång

SKA EN KILLE VARA BLOND ELLER BRUNETT:
sprolla

FÅR DU MÅNGA KILLAR:
NEJ?

OM DIG :
----

BRUNETT ELLER BLONDIN:
typ ljusbrunt

ÖGON FÄRG:
mörkbruna

LÅNGT ELLER KORT HÅR:
mellaan

BRUKAR FOLK SÄGA ATT DU ÄR SNYGG,SÖT,VACKER
ja.

HAR NÅGON SAGT ATT DU BORDE BLI MODELL:
njaa, eller jo!

HAR DU LÅNGA NAGLAR:
nej!! kan inte ha de

SMINKAR DU DIG:
jaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback