Jag har fasnat för dig

2009-04-28 16:15:55
                                 

                                                                                Jag såg dig första gången på krogen,
                                                                 känslan jag fick bara en känsla av att jag inte förstod den.
                                                           jag bara stod där och stirrade, det var nånting som jag gillade.
                                                                 Jag tänkte för mig själv, hur kan man vara så vacker?
                                                                                          Hur kan man vara så fin?
                                                                         Rörde mig på dansgolvet med sköna takter,
                                                                   kände mig seg, men din blick gav tillbaks energi.
                                                                  Vad är det som händer mellan oss när vi ser varann?
                                                              Någonting speciellt men det gör att jag vill hålla din hand.
                                                                             Du försvann in i folkmassan så snabbt,
                                                               det var nånting vi ville säga varann men fick inget sagt.
                                                                              Utstrålning, vackra ögon och fint hår,
                                                                    fick mig att vilja gå fram och fråga hur du mår.
                                                             Utan att du finns kunde jag höra din röst, min enda tröst.

Kommentarer
Postat av: amanda

Bra låt :)

2009-04-30 @ 07:09:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback