Det brinner!!!!

2009-04-08 18:37:54
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA yes yes yes YES!
Idag så fick alla sluta vid klockan 9 på skolan. Det började med att josse ringde & sa till mig att brandbilen & polisen var utanför skolan & det kom rök från aulan. Det hade brunnit. Sen så var det någon som cyklat förbi skolan & sett röken och ringt 112. Någon takplatta hade ramlat ner och aulan är typ förstörd nu. Sen hade röken spridit sig så man kunde typ inte vara i sexornas korridor, så dom skulle få sluta. Sen så vart det så att alla fick sluta! Satan vad alla skrek av glädje hah. Sen så fick vi veta nu att det är inte någon skola imorgon heller! YES 2 dagar längre påsklov.

Jag följde josse hem efter vi varit på skolan. Vi har sett film, Ätit på frasses, varit med Kim, åkt moppe,varit med Fanny & varit & fixa josses tunga. Hon fick byta plupp till tungan eller vad man säger, SATAN så snyggt. Jag vill också ha hål i tungan! Så det var en jätte bra dag i dag. Ikväll så ska Kim sova här tror jag, så det blir nog kul. Sen så imorgon far jag till fjällen. Men nu ska jag gå upp & hjälpa min broder med hans läxa! Skriver ikväll Peaceeee.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback