Trååkaaa

2008-10-19 12:05:09
Medans jag sitter här och har jätte tråkigt, helt ensam, så tänkte jag fördriva tiden lite med en såkallad lista. Undra om någon ens läser vad man svarar på frågorna? Det är ju en ganska onödig sak om man tänker efter. Listor. Äh, nu kör jag!

Namn? Emmy Holmberg 
Piercingar? Nej, bara i öronen
Tatueringar? ingen.
Längd? 1.65
Skostorlek? 37-38
Hårfärg? lite ljusare en ljustbrunt :]
Fräknar? ja, ursch...
Vikt? vet faktiskt inte.
Motto? hm, det är nog mkt
Kär? jaa=)
Önskar du att du bodde nån annanstans? nääedå 
Tänker du på självmord? haha va :O vekrligen inte ?
Tycker du att du är attraktiv? inte så värst.
Dricker du? ja annrs skulle allt bli så tort,...
Använder du droger? absålut inte.
Röker du? Nej,Nej
Vilket schampo använder du? jag vetinte,
Vilken parfym använder du? ehm, jag vet itne vad den heter
Vad är du rädd för? HISSSSSSSSSSAAAAAAR.
Gillar du att tvätta? nej,
Gillar du berg-och-dalbana? ÄLSKAR<3

Senaste...
Filmen du hyrde?
 kom ej på vad den hette.
Filmen du köpte? jag vet inte.
Låten du hörde: Coldplay-viva la vida
Låten du laddade ner? ingenaning
Personen du ringde? Kim:)
Personen som ringde dig? mamma.
TV-program du såg? idol
Person du tänkte på? Jennyyyy

För eller emot...
Långdistansförhållanden? För,
Utnyttja någon? Emot
Självmord? Emot
Ungdomar som röker? Både för och emot.
Använda droger? Emot
Sex före äktenskapet? För
Köra onyktert? Emot
Förhållanden? För

Favorit...
Mat? Tacos!
Låt? det vet jag faktisk inte, harmånag olika :]
Sak att göra: skratta=)
Sport: Handboool=)
Dryck: FESTIS
Kläder: Mjukisbyxor och en stor tröja av kim=]
Film: Svensson,Svensson
Bil: haha du det kan jag inte svara på , inte min grej :]
Serie: Andra avenyn

Har du någonsin...
Gråtit över en pojke? DET har jag.
Gråtit över en flicka? Som fan.
Ljugit för någon? Ja, .
Varit i slagsmål? Nej
Blivit arresterad? Nej
Träffat någon från internet IRL? Såklart=)

Antal...
Gånger du vart kär? några sisådär gånger,
Gånger ditt hjärta brustit? det har hänt!
Hjärtan brustet på grund av dig?  det vet jag faktisk inte.
Killar du kysst? deeeet håller jag nog för mig själv, bäst så :]
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? det har jag.
Gånger ditt namn varit med i tidningen? när jag fyllde år när jag var liten =]
Ärr du har på kroppen? antal stycken,
Pålägg som gäller:´ det som är gott

Senaste...
Boken du läste? läser aldrig,heh
Personen du fick e-mail av? kollar inte sånt :]
Personen du fick brev av? det vet jag inte
Personen du fick sms av? kim
Gången hela din familj åt middag tillsammans? Igår kväll
Saken du köpte? redbull

Vad har du gjort idag? dagen har just börjat
Var det kul? kommer bli kul säkrt
Brukar du svära mycket? njaaa, kanske ^^
När stiger du upp på morgonen:olika hur och när jag böjar osvosv.
Gillar du att slåss? nej verkligeninte.
Vad har du på dig? mjukisbyxor, sen en t-shirt.
Vad ska du göra ikväll? bio med älsklingen
Vad är du allergisk mot? kiwi om det nu räknas :]
Var har du ont? halsen
Använder du hårspray? ja det gör jag =)
Kan du stå på händer? hehe nej :]
Håkan Hellström eller The Ark? HH
Gillar du ketchup? jadet gör jag
Är du glad nu? ja fast, trött mihihh
Var du glad igår? jaaa =D
Vad dansar du till? jagveinte,
Stockholm är... ? så jälva mkt bättre än skellhell.
Göteborg är...? lisseberg och dit vill jag =DD
Spaghetti eller makaroner? Makaroner
Land du vill besöka? turkiet (igen), thailnd, USA, london, malaysia osvosvosovsov=)


SÅ här mkt har jag att göra ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback