Fyyyy=)

2008-10-19 00:48:08
Satan vad tråkigt jag har..
Jag är hos min farmor nu som har 60års fest. Alla spåra om man säger så,
men som tur var så kom kim hit enstund för att göra det lite roligare.
Justnu så har jag farit från gården där dom är. Jag for hem till farmor iställe och starta datorn!(=

Imorgon så ska jag & kim gå på bio, jag tror det blir att vi ska se step brothers=)
Eller den vill jag se hihi. Sååå det ska bli roligt.
Jag sitter själv hos farmor det är ingen annan hära, jag tycker det är lite hemskt faktiskt.
Men jag har låst dörren ifal =]
Jag kommer komma hem sent ikväll/inatt, kanske klockan halv 3 eller något, vi ska åka taxi hem.
Kommer vara jätte trött i morgon, jag har inte sovit så mycket den hära veckan har varit så jävla förkyld och haft ont i halsen.
men , men det är sånt man måste leva med. Tror jag har smittat kim nu också hehe.
Men nu ska jag

Nej nu är det slut babblat, ska dra vidare till TV:n
VI hörs sen ..
Ha en bra kväll vettja :]



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback