TJEJLISTAN!

2008-12-06 00:05:59

1. Har du ett par blåa string?  Faktist inte men en massa andra färger ;]

2. Vem var den senaste du pussade?  Det var min kära älskling!<3

3. Vad har du för bhstorlek ? Exakt den mina bröst behöver =)

4. Trivs du med det? dom duger

5. Hur många killars telefonnummer har du inlagt i din mobil? vet ej ,
6. Gillar du nån nu?  Gillar många som vänner, men älskar bara en!

7. Vad gjorde du inatt? Pratade med älsklingen och sov?

8. Och i förrgår natt? hahah mitt minne är inte så bra så jag minns inte =]

9. Vad gör du innan du ska sova? ringer och säger godnatt till älsklingen
10. Kan du prata med din mamma om allt? typ

11. Hade du berättat för dina föräldrar om du blivit gravid? Litar mer på min kille så först han sen mamma?

12. Har du varit gravid? Nepp,

13. Hade du blivit glad om din pojkvän friat till dig? Jaa?

14. Choklad eller glass?Glass med choklad =)

15. Push-up eller T-shirtbh? T-shirtbh?

16. String eller hipsters?  String.

17. Stövlar eller gymnastikskor? gymnastikskor=)

18. Kjol/klänning eller jeans? JEANS!


T i o f a k t a

1. Hemstad/ort - Skellefteå

2. Hårfärg - ( ljustbrunt)

3. Längd - 1.64

4. Frisyr - utsläppt =)

5. Ögonfärg - Bruna

6. Skostorlek - 38

7. Humör - Jaah för det mesta glad tror jag väll =P ?

9. Civilstatus -  Förhållande♥

10. Vänster eller högerhänt -  i handboll skjuter jag med vänster, men annars är jag högerhänt. jag är som jag är ;]


T i o s a k e r o m d i t t l i v

1. Har du nånsin varit kär? Ojaa.

2. Tror du på kärlek? Jaa,NU!!

3. Har du gjort något inom kärleken som du verkligen ångrar? Japp,ett stoort misstag...

4. Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? Har väll hänt.

5. Har du någon gång krossat någon annans hjärta? Har jag säkert =/

6. Har du nånsin blivit kär i din bästa vän? nooo

7. Har du nånsin älskat någon utan att tala om de för honom?  Säkert då jag var liten =)

 8. Är du rädd för att starta ett förhållande med någon?  kanske
9. Har du nånsin haft en hemlig beundrare? haha tror jag nog inte (A) ?

10. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Jopp!


T i o s a k e r ;

antingen eller

1. Kärlek eller pengar? kärlek

2. Vin eller öl? Dricker inte

3. Dag eller natt? På sommar dag på vintern natt =) ?

4. One night stand eller förhållande? förhållande!!

5. Tv eller internet? internet

6. Pepsi eller cola? ehhh... festis? 

7. Vild fest eller romantisk hemmakväll? Hmm, inget av dom

8. Färgfoto eller svart och vita? svart vita

9. Telefonkontakt eller face to face? face to face!

10. Bilddagboken eller myspace?  Inget av det =)


T i o "H a r d u n å n s i n"

1. Har du nånsin blivet upptäckt när du smitet ut? aa

2. Har du nånsin viljat ta livet av dig? nej?

3. Har du nånsin gjort något du ångrar? aa,

4. Har du hoppat bungy jump? Nej,men jag vill!

5. Har du nånsin varit med i en olycka? nepp,

6. Har du nånsin ätit en hel tårta? hatar tårta

7. Har du nånsin önskat någon att göra sig riktigt illa?  hahah säkert (A) ?

8. Har du nånsin gått på bio ensam? Nepp.

9. Har du nånsin gillat någon utan att de vart ömsesidigt? hmm vet inte

10. Har du nånsin tyckt att världen suger? Världen spårar så JA!

T i o K ä n s l o r

1. Saknar du någon just nu? JAAA!

2. Är du glad? rätt så =)

3. Är du fundersam? kanske

4. Är du uttråkad? Nae,inte nu !

5. Är du tysk ? nej

7. Är du italienare? nej

8. Är du fransk? nej

9. Är dina föräldrar fortfarande gifta? aa sen lääänge tillbaka

10. Gillar du någon just nu? jag gillar inte, jag älskar en!<3



Fyra Grejjor.

1. Har du någonsin blivit jagad av polisen? Nae,inte precis =)

2. Har du en hund? neeeej

3. Sover du helst själv eller med någon? med älsklingen!

4. Tror du på spöken? njaa


SKULLE:

1. Skulle du vilja vara längre? nääe

2. Skulle du vilja väga mer? Nepp.

3. Skulle du vilja ha sex nu? hahaha vilken fråga?

4. Skulle du vilja dricka dig full nu? Nej


KAN.

1. Kan du röra på öronen? haha neeej?

2. Kan du slicka dig på näsan? NEEJ

3. Kan du kolla i kors med ögonen? Ja,oja

4. Kan dina föräldrar lita på dig? Tror jag väll.men det gör dom ändå typ int
5. Kan du låta bli att prata på 4 timmar?  hahaha naae (A)

6. Kan du va på en fest utan att dricka? JAOJA!

7. Kan dina vänner lita på dig?Japp!

8. Kan du tänka att pierca dig i naveln? JAAAAA(L)

9. Kan du suga? haha suga på vad =]

10. Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? Ibland

HAR.

1. Har du någonsin ljugit för dina föräldrar?  aa,

2. Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? aa varje dag typ,

3. Har du syskon? Ja

4. Har du någonsin haft sex med någon? deru

5. Har dina föräldrar ljugit för dig? aa,det har dom

6. Har du varit full den här månaden? nej

7. Har du redan tröttnat på dom här frågorna? jaaaa!

8. Har du borstat tänderna den senaste timmen? nej

9. Har du pussat någon som är fyra år äldre? nej ?

10. Har du haft sex med någon som är tre år äldre? nej ?

11. Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre? MEN NEJ!

12. Har du blivit påkommen när du har haft sex? hahahaha!!

13. Har du haft sex med mer än tre personer? Nej

14. Har du ljugit på någon fråga än då? ?

VEM.

1. Vem älskar du? Kim Nilsson!♥

2. Vem hade du senast sex med? deru

3. Vem vill du bli full med? ingen

4. Vem är den bästa artisten? vet inte..

5. Vem pratade du senast i telefon med? Älsklingen

6. Vem är snällast i världen? Oj svår fråga,vet inte !

7. Vem vill du prata med? Jenny,Alva,kim,josse och en massa mer.

8. Vem sov du senast med? kiiiiiim

9. Vem såg dig full senast? ingen?
10. Vem vet allt om dig? kim

11. Vem hatar du mest? Svårt att säga men många..

12. Vem kramade du senast? ALVAAAA

13. Vem kan berätta allt för dig? Min älskade pojkvän jag litar på till 1000 och Jenny


TACK GODE GUD ATT DOM HÄR FRÅGORNA ÄR SLUUUUT =O =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback