STAN!

2008-12-26 15:41:39
Okej, jag kan börja med att jag och Jenny var inte först på stan kan jag ju säga :O Asså jag vet inte hur mycket folk det var inne på gina klockan 10, det spåra! Man kunde inte röra sig typ. Men sen så skulle vi gå till H&M så vi skulle vara dära lite före innan det öppnade och där var det också spårat många som stod utanför och vänta. När jag och Jenny var inne på H&M trodde jag att jag skulle svimma typ för jag hade int ätit något på morgonen , så vi gick till subway så jag fick äta. Sen så när jag hade ätit så såg vi Alva och gick lite med hon å såå. Sen så var det inte såmycket mera så vi for hem. Ikväll så ska jag nog gå på bio med min älskling Jenny och se Twilight alla säger att den är såbraaaaaa , så jag tror vi måste gå och se den. Men nu ska jag se på tv tror jag. KramKram=)

det hära köpte jag. Inte så mycket men :

Kommentarer
Postat av: antechaaante

haha lyckat :)

2008-12-26 @ 15:43:09
Postat av: Emelie

Jätte fin tröja emmy :D

2008-12-26 @ 15:54:27
URL: http://emeliekarlssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback