Lördag

2008-12-27 11:46:39
Godmorgon! Jag orkade inte skriva igår kväll när jag och Jenny kom hem från bion så jag kan dra igenom det snabbt. Jag och Jenny skulle ju se Twilight på bio men sen när vi kommer dit så säger hon som sitter i kassan att det finns 2 platser kvar, vi vart tyyp jätte glad. Men sen så säger hon - Men dom platserna är inte breved varandra? Så det sket sig.
Men ni vill säkert veta vad vi såg då, jooooo vi såg Vi hade iallafall tur med vädret. Jag tycker den var ganska rolig för jag skratta jävligt mycket! Men sen så när vi hade köpt biljetterna så ringde Vb & Max som också ville komma och se. Så dom kom också och såg den. Sen så kom josse,emelie, Fanny och deras grabbar som jag inte vet vad dom heter riktigt och dom skulle se Twilight dom skitungarna. Det var som den kvällen =)

Idag vaknade jag av att ANDREAS skickade ett sms till mej klockan 10:54, jag var ganska trött då men det gör inget Andreas! Men idag så blir det att fara och se lillebrochans fotboll på edda och sen direkt efter så ska jag bada med mamma,Albin,Moster och lillkusin Ella. Toppen =) Men nu ska jag gå och dra på mej några kläder jag sitter i min snygga sov t-shirt. PussPuss skriver senare ikväll.

bjuder på den hära bilden:

inte för att skryta men det är jag som är stålkvinnan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback