jullov

2008-12-18 15:12:42
HEJHEJ ALLA =)

nuuuuuuuuuuuu äre jullov, gud så skönt. Idag på skolan så spelade vi spel och såg film + att vi fick betygen idag,
jag tycker jag fick bra men det finns ju många som får bättre. Men dom är ju pluggisar haha :$ Men idag när jag kom hem så skulle jag skriva på min blogg som jag alltid brukar göra, men sen så när jag skrev ett inlägg så sparades det inte så det syntes inte på bloggen sen, ganska störande. Men ikväll så blire julfesten, iår så har vi ju med niorna, det brukar vara ganska roligt när lärarna uppvisar! Men jag har inte köt något till julfesten så jag ska låna något av jenny tror jag, hon har ju så jävla mycket snygga kläder.Sen så tänkte jag ha lockit hår men då hitta jag inte min locktång, så det gick inte såbra. Efter julfesten så ska kanske kim sova hos mej, men jag vet inte en :) Men nu ska jag gå och fixa massa.
Pussar&kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback