Juldagen

2008-12-25 16:11:46
Då var allt över. Men snart är det ju Nyårs och det är ju alltid kul, men jag ska vara hos några töntiga grannar som har 2 barn som är i min lillebrochas ålder '' jätte kul ''. Men jag tror jag kommer att fara till kim eller fara till några andra kompisar. Men ifal så idag så är det ju juldagen, alltså är ju typ allt stängt. Jag tycker inte dom hära dagarna som kommer efter jul känns så juligt. Idag så har jag scrapat med mamma och min moster, det vart väll sådära det jag gjorde. Sen lite senare ska jag vara med min söta Jenny tror jag, vet inte vad vi ska göra riktigt men vi hittar alltid på något roligt. Imorgon är det ju REA på gina så jag & Jenny ska fara och handla upp allt! NEJ,NEJ FAN. Jag börja blöda näsblod haha oj,oj, men jag kan säga att det är inte ovanligt. Jag blöder typ alltid näsblod, men nu måste jag sluta snacka och gå och hämta papper. Puss sötnosar!

Det var den hära jag gjorde ifal :


Kommentarer
Postat av: konny

jag tror jag ska döpa om dej till blodholme :]

2008-12-25 @ 23:51:42
Postat av: Alecsandra

så fint kollage du scrapat! ;O

2008-12-26 @ 15:35:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback