Honey

2008-12-07 17:42:15

God eftermiddag! Igår kväll så sovde jag hos kim till idag. Vi gjorde inte så mycket igår, vi såg film å bara myste.
Men sen idag så skulle kim å spela match vid 8 men jag orkade inte följa, så jag låg kvar i sängen till klockan halv 11,
Riktigt skönt! Sen så när kim kom hem sågick vi & fika & såg på hogan knows best. Det pogramet är så grymt bra!
Jag & kim ser det 24/7 =]
Men sen for vi till kims andra match med dom som är äldre. Älsklingen gjorde 1 mål, + att dom vann.
Just nu så gör jag inte så mycket, jag ska äta snart och sen ska jag & hämta min väska hos  kim.
Sen blir det att fara hem & se andra avenyn och life of ryan. Men nu ropar pappa att maten är klar.

puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback