Hallå i stugan

2008-12-15 17:44:45

Idag har skolan rullat på som vanligt,vi fick sluta tidigare idag från sista lektionen för att Gun våran So lärare ska gå i pension, så vi fikade och hade kramkalas hihi. Kommer sakna Guun =( Sen så på svenskan så såg vi Kalle anka!
Sen så vare mer lektioner men de var inte så jobbigt. När jag kom hem så såg jag One tree hill och snackade med pappa. Nu så ska jag vänta tills mamma kommer hem och sen ska vi göra klart pepparkakshuset som vi gjorde igår, & sen så ska jag fara till älsklingen =)


> godbyeeeeeeeeeeee

Dagens humör: typ glad
Dagens vill ha: julafton
Dagens klädsel: mjukiskläder
Dagens smink: mascara
Dagens frisyr: utsläppt
Dagens planer: älsklingen
Dagens saknad: de är många de..
Dagens borde: hjälpa pappa att städa
Dagens sötsak: Guns fika, mums
Dagens roligaste: hmm..
Dagens favorit: älsklingen
Dagens bild: GUUUUUUUUUUUUUN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback