Fredag =)

2008-12-12 16:32:02

Fyfan vilken snöstorm och kalt det är ute idag,. vill inte ens vistas ute så mycket som jag börjar frysa.
bara jag tänker på det. Men nu då jag är inne så är det såklart varmare.
Idag så vare inte något specielt på skolan förutom att vi var i kyrkan & såg nierna som hade lucia.
Dom var riktigt bra, och nästa år är det VI. Gud ändå vad jag har julkänsla, känns nästan overkligt.
Var det inte nyss jul? Men nu måste jag tigga pengar av mamma & pappa så jag ska kunna köpa julklappar  till alla.
Aja, ikväll så har jag inte ett piss att göra förutom att jag ska följa kim och jackob till nått skejt grejs , vete fan vad de hette, å sen blire att se idol med mamma å brochan. Men imorgon så har jag 2 handbolls matcher på campus klockan 11 och 12 + att jag ska vara med älsklingen =]  Men nu ska ja gå och seja hej till mamma,
>hoppas ni får  en bra fredagkväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback