Börjar dagen med en '' jätte rolig lista ''

2008-12-14 11:19:22
Jag har otroligt tråkigt, och nu måste jag bara roa mig lite =]
Så dagen börjar med en otrolig ''rolig'' lista! heh


( ) tycker att sex är det viktigaste i ett förhållande
(x) har sagt nej till sex
(x) hamnat på sjukhus/akuten
(x) förlorat någon jag älskade
( ) dödat någon (Men jag har mer än gärna velat!)
(x) bakat sockerkaka
(/) varit kär i någon jag inte kan få
(x) hatat värme
(x) velat dö (Aldrig på riktigt, men vem har inte varit trött på livet?)
(x) skrivit på någons arm
( ) brutit något ben i kroppen
(x) dissat någon som ringt på min mobil
(x) dissat någon som gillar/gillat mig
(x) varit svartsjuk
(x) har ätit middag med någon jag tycker om
( ) opererat bort mina mandlar
(x) varit pervers (Haha, alla har vi väl varit perversa!)
(/) hatat min kropp och mitt utseende  (Klart det har hänt vissa dåliga dagar ;D)
(x) spelat gitarr 
(x) skadat mig själv
(x) skrattat så att jag ramlat
( ) slängt porslin i väggen
( ) tycker att pengar är viktigare än nåt annat
(/) drömmer ofta mardrömmar
(/) skulle dö för någon (Faktiskt så kan jag känna så, men vad har jag för nytta av det om jag dör?)
(x) har ett smeknamn
( ) har knarkat
( ) tagit en främling på rumpan
(/) har druckit alkohol
(x) somnat på golvet
( ) hånglat på tunnelbanan/stationen
( ) åkt buss genom halva sverige
( ) tagit min kompis pojkvän
(x) cyklat utan händer
(x ) känt mig som ett as
( ) kysst mig själv i en spegel
(x) viskat i någons öra
( ) har fler än 10 piercingar
(x) skrapat upp knäna
( ) hållit i en orm
(/) kastat min telefon i vattnet (Nej men väggen och på golvet)
(x) har gråtit i någons närvaro
(x) tycker att tungpiercingar är snyggt (På vissa!)
(x) önskar mig ett liv med en speciell person
( ) har sprungit en kilometer utan uppehåll
( ) har aldrig ätit fisk
(x) har sett en film mer än tjugo gånger
( ) kysser med öppna ögon (Nej det känns väldigt oromantiskt... Föredrar stängda ögon.)
( ) gillar att städa
( ) åker utomlands varje år
( ) har varit lunarnörd
(x) kan tre eller fler språk
(/) har fått MVG på ett/flera prov
( ) har bra självförtroende ( ONEJ)
( ) tror på gud
( ) är en negativ jävel
(x) drömt att jag varit död
(x) trivs med min kropp (Som sagt, ibland har man sina dåliga dagar. Men även bra!)
(xx) är dålig på att säga nej
(x) har någon gång känt dödslängtan
(XXX) avskyr matematik
( ) har varit på hultsfredsfestivalen
(x) har tittat på stjärnorna med en varm känsla i bröstet
(x) hade gosedjur som liten
(x) har förlorat en nära vän
( ) är emot abort
( ) druckit alkohol för att jag var deprimerad
( ) faller nästan alltid för fel personer
(x) skulle kunna ge vad som helst för någon just nu
(x) gillar muskler
( ) hatar mjölk
(x) vet hur det är att tappa andan av någons skönhet
( ) tycker att alla som inte kan slåss är veklingar
(x) har snusat
(x) har rökt
( ) haft sex med fler än 5 personer på en kväll
(XXXXXX) verkligen hatar att gå till tandläkaren
(x) varit kär i någon som haft ett förhållande
(x) vet hur det är att älska någon som är alltför långt borta
(x) älskar någon ( min underbara pojkvän)
( ) fått ett IG i betyg
(x) kysst någon på halsen/blivit kysst på halsen
(x) älskar att bli kysst på halsen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback