Svaren från frågestunden

2009-11-23 22:29:10
Postat av: Lollo<3
1. vilken är din naturliga hårfärg?
2. vad har du för mobil?
3. är jag bäst? ;D<3

1. hmm, alltså det är typ lite mörkare än vad jag har nu.
2. Sony Ericsson w6101
3. Du är kung

Postat av: annnnonym
har du nån speciell person du tycker albin ska bli tsms me ? :)

haha. alltså... nä det har jag inte :) Han bestämmer själv!

Postat av: linnea
Vad är det värsta som kan hända dig? :)

Att någon som står nära mig dör..

Postat av:
gillar du någon?:)

Maybeeeee

Postat av: Kimmejävel !
Om jag kommer hem till dig nån dag och har köpt ett par chinos en kofta och sen har ja platta håret lovaru att inte hata mig !? :]

OBS. Det kommer bara att hända en gång så du behöver inte vara orolig :*

Chinos,Kofta & plattat hår så ska det vara! Orolig? vadå orolig, du ska a l l t i d ha det kimmejävel ;)


Postat av:
har du testat röka`?
snusa?
dricka? :)

Visste frågan skulle komma :)
ja,ja,ja

Postat av: Julia
Vad är de bästa i ditt liv? =)

Mina vänner & min familj 

Postat av: mjahah
gillar du twilight?

Filmen är bra, men jag gillar
den inte lika mkt som alla andra twilight gaaaalningar 

Postat av: Anonym
Har du p-piller???????
tycker du det är bra

haha? ehm.
jaa det har jag & jaa jag tycker det är bra. 

Postat av:
vad har du för kamera ? digital/system?

Digital, men snart blire nog system

Postat av: kevin!!!!11
hej?

Hej min favvo kevin




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback