7 maj

2009-05-07 21:44:00
Hallå kära läsare! Saknat mig? Eller jo det klart ni har.

Idag så har jag varit på en vanlig skoldag. Efter skolan följde Kim mig hem en liten stund, vi myste & såg på tv & snacka.
Liten senare efter middan så kom Alva till mig, vi gjorde inte så mkt vi heller, vi snackade tjej snack åså. Sen när hon for hem så ringde Kim,Kostas,Viktor & Agge, gissa vad dom ville. Dom ville att jag skulle komma & kurragömma med dunk. Så jag tog min fina pärla & cyklade dit. När jag var framme så sa Kim - oooj, alltså jag ska hem nu! Det var ju mycket värt? nej. Men då fick jag träffa min älskling ifal haha. Bjuder på en bild. Puss


              

Kommentarer
Postat av: nickolinanilsson*

GEREJ <3

2009-05-10 @ 11:17:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback