12 maj

2009-05-12 20:04:48
Hallå bloggen, idag så har jag inte gjort ett piss, mår mycket bättre nu! Så det är ju bra. Sitter & smsar med min käree vän Zebbe, han ska komma & vara med jag & Kim på fredag. Vi ska sova över hos Kim, sen ska vi kanske vara med massa annat folk på kvällen, inte riktigt klart hur blir på kvällen. Blir nog först lite käk med Girlsen. He blir nog perffa.
Ikväll så måste jag plugga,plugga... tråååk. Har Kemi prov på fredag. Men nu ska jag gå & plugga skriver senare tror jag.




jag tycker inte det här ser så bra ut, eller vad tyck ni? :]


Kommentarer
Postat av: Mirry

Hur går det för Malena Ernman i ESC?

Tyck till på vår söta blogg :)



www.arntyochmirry.se

2009-05-13 @ 11:01:22
URL: http://www.arntyochmirry.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback