r u b r i k

2009-05-19 08:25:30

Tjenixen! Idag är det tisdag & det innebär att det är bara idag & imorgon kvar av den här skol veckan, guud så skönt alltså. Vad ska ni göra i helgen då? Själv så har jag inte planerat något spec, hör av dig om du vill hitta på något med mig. Vi har ju fortfarande våra må-bra dagar, & idag har vi typ dans tror jag, så det blir nog toppen.  Men jag hinner inte skriva så mycker mer än det här för jag ska träffa Kim nu, ha det bäst pusspuss! KOMENTERA gärna sötnosar. 

        
                                           STORA? njaaa Älskar dej sötnos
           


Kommentarer
Postat av: konny

tjejkväll torsdag kväll i bure holme!!taggggggga

party på lördag :D:D:D:D<333

2009-05-19 @ 09:49:27
URL: http://jsoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback