fyfan

2009-06-21 16:55:31

SKIT! ALLT ÄR BARA SKIT! Jag trodde det höll på att bli bättre, men nu är det värre än vad det var från början. Fattar inte hur du kunde.. känns som jag inte betyder något. Jag gör säkrt det, men varför gör du så där. Eller jag kan inte bestämma över dig, för vi är inte tillsammans längre, men det har bara gått 5 jävla dagar.... fattar du hur det känns. Du kanske inte menar något, men jag förstår fortfarande inte hur det kunde gå så jävla fort. Varför är allting bara dåligt, finns inget som är bra just nu. Jag känner mig som ett svarthål, känner mig ensam. Även fast jag har mina vänner så är jag ensam utan dig. Undra hur länge jag kommer orka....

                               


Kommentarer
Postat av: Anonym

kämpa på, du klarar de här.

2009-06-21 @ 19:20:54
Postat av: Anonym

jag håller tummarna för att han kommer tillbax.

tillsvidare - kämpa!

2009-06-22 @ 04:36:54
Postat av: therese

hänt? <33

2009-06-25 @ 23:32:21
URL: http://jagelskarfotboll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback