Oh yes

2009-07-10 20:50:13

YES! Nu är datorn tillbaka på sin plats, men allt på datorn är inte direkt på plats. ALLT är typ borta, alla pogram alla filmer som jag & Jenny spelat in när vi var små, jag har varit så grymt arg. Men det finns inte så mycket att göra åt, tur att jag han spara det viktigaste.

Idag har jag inte gjort ett piss, målat pappas cykel typ, fick 200 kr för det så det var lätt värt. Försöker spara in lite pengar till Stockholm ju, far på måndag tidigt på morgonen. Kommer nog få träffa Kim i Stockholm, satan så kul. Saknar pojken så grymt mycket, lukten på tröjan som jag lånat har ju börjat försvinna. Ikväll ska jag bara ta det lugnt med familjen :) 



               
               


Kommentarer
Postat av: fannyh

Fin bild emmy:)

2009-07-11 @ 14:14:30
URL: http://fannyho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback