Toppen!

2009-07-02 00:38:22

Kvällen spenderade jag med Viktor,Korre & Kim. Vi skulle engentligen vara med massa fler men det vart tydligen inte. Men ifal så for vi till stadsfesten & gick om kring där & tittade runt. Vi for hem vid 10 tiden, sen så nu känner jag hur trött jag börjar bli. Tror jag ska gå & hoppa i sängs snart för jag orkar knappt hålla uppe ögonen känner jag. Sen så måste jag ju vara vaken med tuppen imorgon, min kusin kommer ju imorgon + min moste. Dom är här redan vid 11, sen ska jag hinna städa & allt skit. Men nu ska jag gå & sussa, sovsött alla!

                                              

                                                                          utan smink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback