TORSDAG

2008-10-23 16:15:33
IDAG.... torsdag, vad har jag riktigt gjort jo, varit på skolan  från 8 till 2, sen kom jag hem satte på datorn och kikade på andra avenyn, det är alltid så att det blir spännande i slutet så man måste fortsätta se den andra delen osvosv...
Idag så hade jag rebecka,josse,alva & jenny tänkt pröva på innebandy, men det vart inte idag. Så vi ska ta det nästa torsdag iställe. Men Innebandyn är dom dagarna vi inte har handboll, men då har man ingen friitid över. Men jag & Rebrcka har fundera på att sluta=/ Men jag vet inte riktigt en men.

Det blir en tidig kväll för mig, ska hoppa in i duschen och sen sova.
Jag bloggar i morgon och hoppas om lite blogg hjälp med det här om texten eller stilen kanske man ska säga.DEt  ser inte bra ut. Nu ska jag gå och baka negerbollar :]
Eller chokladbollar kanske, men jag säger negerbollar.

>Puss&kram

jam,jam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback