roande

2011-06-19 13:49:21

MINA TRE FAVORITFÄRGER:

färg 1: rosa
färg 2: svart
färg 3: vitt


I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny vän: yes
Fått ditt hjärta krossat: Ja. 
Träffat någon som förändrat ditt liv: ja
Fått reda på att någon har pratat om dig: ofc
Kysst en kompis: Ja

BLANDAT:
Vill du ändra ditt namn: Nix
Vilken tid vaknade du idag: 12
Vad gjorde du igår runt midnatt: satt och snacka med polare vid Brännan
Någonting som du längtar till: stadsfesten,dagen då jag fyller 18 och att fara utomlands!
Senaste gången du träffade din pappa: för 10 min sen
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: det har jag
Vad gör dig irriterad just nu: min utväxt

DIN FÖRSTA:
Piercing: var i öronen och sedan läppen
Tatuering: 0,men det kommer
Bästa vän: Jenny
Sport: svårt,fotboll tror jag
Husdjur: hamster
Alkohol du drack: bärs


VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
Läppar eller ögon: Ögon.
Kramar eller pussar: Båda samtidigt
Kortare eller längre: Längre
Tatueringar eller piercingar: Tatueringar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback