svaren

2011-06-18 01:08:56
VAD HAR DU FÖR MASCARA?
Jag har masterpiece max & extension nivea


VARFÖR ÄR DU SÅ SNYGG?
''Jag har väl fått dom generna haha''


VARFÖR HAR DU BRUN UTAN SOL NÄR DU ÄR BRUN EGENTLIGEN?
Jadu,jag tyckte inte jag var tillräckligt brun. Men nu är det sommar så nu blir det bort med den och få fram den ÄKTA brunfärgen!


HUR MYCKET VÄGER DU
?
ca 53


HUR MÅNGA FISKPINNAR FÅR DU PLATS MED I NÄSAN?
Ehm,har aldrig prövat trycka in fiskpinnar i näsan men skulle nog säga noll


VEMN ÄR ''MANNEN'' I SÄNGEN?
My boyfriend ofc

VAD ÄR DET BÄSTA DU VET ATT GÖRA?
Fara utomlands,hitta på massa roligheter med mina vänner


HUR MYCKET VÄGDE DU NÄR DU FÖDDES?
Det orkar jag inte kolla upp 


VILKET ÄR DET BÄSTA BANDET I UNIVERSUM?
OJ! jag vete fan. men några jag tycker är bra är bullet for my valentine,volbeat,in flames,coldplay,disturbed OCH dead by april


VAD SER DU FRAM EMOT MES INFÖR SOMMAREN?
Festivalerna,sena sommarkvällar med vännerna,vara med pöjken,party,sola/bada,Stockholm,kryssing osv osv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback