It rains when you´re gone

2009-06-22 00:46:00
Filmen var sådär. Men det var mysit att se med mammi. Linus & Jenny kom förbi en stund & fråga hur det var, tack sötnosar. Imorgon blir det nog Vb med världens bästa Jenny! Kanske ska dra med lite mer folk också, det blir nog skit bra. har som inte så mycket att säga.. har som inte hänt så mkt, förutom allt med Kim. Men det kanske inte är så kul att läsa hela tiden. Men nu har det ifal gått 5 dagar sen Kim lämnade mig, men det känns som det var jätte länge sedan.. men,men nu ska jag sluta snacka om det där, vill inte göra mina läsare ledsna hela tiden.. en del blir ledsen när dom läser det jag skriver har jag sett på komentarerna. Men nu ska jag gå upp & sova i soffan, skippar mitt rum idag. 

                                                                              

                                 Jag saknar dig när du är borta, jag saknar dig till & med när du är här.
                                Du har blivit en del av mig, en del som jag behöver för att känna mig hel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback