17/6 värsta dagen i mitt liv.

2009-06-16 12:15:20
Dagen kom. Dagen som jag trode aldrig skulle komma kom ändå. Jag bröt ihop & la mig ner på astfalten. Jag kände ingen ork, det känndes som allt vart bara tomt. Du säger att vi bråkat mycket, det har vi. Men vi kan bättra oss, ge det en andra chans. För det ska vara du & jag! jag vet det. Allting vi skulle göra i sommar.. Vi skulle till bårlänge tillsammans & till Stockholm & kanske göteborg. Vi skulle sola bada. Men vad blir det nu för sommar. Jag vill inte ha någon sommar utan dig. Även om du ville följa med till Stockholm ändå så kommer det inte kännas likadant. När vi stof ute i regnet & prata & grät, så kunde jag inte fatta att det var sant. Inte du & jag? Vi som haft det så bra. Jag fick en sista kyss av dig, & jag tänkte... tänk att det här är den sista. fyfan. När din hand sagta gled ur min hand & du gick din väg skrek jag att du inte fick lämna mig, jag skrek & grät kom tillbaka Kim. Men du vände dig inte om & kom, du bara gick.... Där stod jag, svart runt ögonen & regnet som bara östener på mig & med ett krossat hjärta. När jag gick in i mitt rum så klarade jag nästan inte av att vara där inne för allt påminner om dig, varenda lite sak. Tröjan som är din som jag alltid sover med låg där på sängen. Jag kunde inte låta bli att bara lägga mig ner & lukta & krama om den. Jag tänkte att jag kommer aldrig vakna upp med dig nå mer. Satan vad jag älskar dig Kim. 1 år & 9 månader med dig. trodde det skulle bli fler år.

                            Första kyssen                                                                  Sommaren 07
 
          Hade nyss köpt ett hasband med ditt namn                                  Vintern 07
 
 Jag var i Stockholm & du hade fått låna en               Vintern 08. Var jätte onöjd med mitt hår.          
 bh av mig. För du skulle kunna lukta på den.            men du sa - emmy du är alltid fin    
 
                        vintern 08 på skolan.                                    vintern 08. Här var vi i malå tillsammans.
 
På skolan 08. Minns du tyckte                                     Vinter 08. Du jag & josse åkte madrass
 den här bilden var så fin                                                                                                                  
 
 vintern 09. Vi satt i bilen utan för isladan                                          Skolan 08
 
                                                                    Det här skrev vi för ungefär 1 vecka sen.
 
Sommaren 09. Det här var för en vecka sedan.              kan inte fatta att det var för en vecka sedan.
 
Sommaren 09, din första photoshopade bild!                                   vecka sedan
 
                                 vecka sedan                                                                vecka sedan
 

                                                                                  Jag älskar dej
                         


                                                                                                  

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag hoppas inte att du blir tsm me emil iaf

2009-06-16 @ 14:01:16
Postat av: Anonym

jag hoppas inte att du blir tsm me emil iaf

2009-06-16 @ 14:01:29
Postat av: amanda

känner inte dej, men brukar kolla din blogg rätt ofta:) tycker de är tråkigt att ni inte är ihop längre, ni passa råBRA iaf..

2009-06-16 @ 14:27:28
URL: http://amandanordh.blogg.se/
Postat av: Anonym

du är värd han

2009-06-16 @ 14:56:32
Postat av: anna

vännen :((L)

2009-06-16 @ 15:59:19
URL: http://annaorebecka.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHAHHAHHAHHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHA

2009-06-16 @ 16:08:31
Postat av: maja

vem är så dum och skriver HAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAH ?



fattar dom inte att det här är en av doim värsta sakerna som kan hända !:(



ni var råsöta tsm, kan han inte bara fatta att du är den enda för han ! :(

2009-06-16 @ 17:43:35
Postat av: Sandra

Jag har varit med om samma grej som du. Första kärleken överväger allt. -Tror man. Men så är det inte. Det är jobbigt i början. Det kan vara jobbigt i över ett år. Det kan vara jobbigt ännu längre. Men med tiden, så går det över. Det bara är så, även fast det är svårt att förstå. Det är omöjligt att förstå. Det var likadant för mig, jag visste att jag aldrig skulle uppleva kärlek och lycka igen. Men oj så fel jag hade.

2009-06-16 @ 18:26:45
URL: http://sluu.blogg.se/
Postat av: idaaadaa

:(:(

2009-06-16 @ 18:55:37
URL: http://idaadaa.blogg.se/
Postat av: ciindra

:( <3

2009-06-16 @ 21:42:59
Postat av: Anonym

känner inte dig men jag vet hur jävla illa de känns och kan inte låta bli att känna mig ledsen när jag läser de här...

2009-06-16 @ 22:21:16
Postat av: Anonym

Nej !

Det är inte sant ni är så himla söta tillsammans...

Vet hur det känns att vara knäckt<3



2009-06-16 @ 22:57:10
Postat av: il,

känner dej inte,

men jag började gråta när jag läste det här,

ni verkade vara så fina tillsammans!

jag hoppas verkligen du kommer hitta någon lika bra som han, verkligen!

be strong! du fixar det:)

2009-06-16 @ 23:09:01
Postat av: mika

emmy, du klarar det här, hur jobbigt det än känns, du är stark. och du vet att jag finns här för dig!

2009-06-17 @ 12:33:15
URL: http://mikapetterssonnn.blogg.se/
Postat av: emelie

det ordnar sig, jag lovar det!

2009-06-17 @ 19:09:06
URL: http://ememelie.bloggagratis.se
Postat av: Stina

Känner inte dig, men det är fint skriver. tycker synd om dig :(

2009-06-17 @ 23:35:26
URL: http://stinahedmark.blogg.se/
Postat av: Anonym

satan så sorgligt..

de är förjävligt att bli dumpad när de har hållt så länge, genom bråk och allt sånt där.. har blivit de själv.. fast de var lite kortare tid .. efter ungefär ett år.. de var plågsamt då.. så jag vågar knappt tänka hur de känns för dej..

2009-06-21 @ 20:38:36
Postat av: sara

har läst den hur många gånger som helst.

så fint men hemstk :(

duvet att du kan lita på mig och jag lovar att jag säger till dig om de skulle hända något!

finns verkligen ! <3

2009-06-24 @ 20:42:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback