M å n d a g

2009-06-08 15:00:36

Hallå! Sitter nu hemma hos Josse, hon sover som en stock må jag säga!  Känns lite konstigt att jag sitter här medans hon sover, hihi. Ikväll ska jag vara med världens bästa Jenny tror jag. Vet inte riktigt vad vi ska hitta på, men vi brukar alltid hitta på något kul.

På fredag så ska jag äta med tjejerna hos Matilda, vi ska grilla hörde jag, så det blir ju kul. Sen ska vi nog träffa massa annat folk på kvällen, det blir toppen. Lördag så drar jag & Kim till Åbyn till Zebbe, vi ska sova där tror jag. Saknar verkligen Camilla, det är Zebbes mamma hon är så jävla rolig så det går inte dit en till. Men nu ska jag försöka se om jag får någe liv i flickan här! Skriver senare.

                                                


Kommentarer
Postat av: josse

haha flåååt, ja va rå trött (a)

2009-06-08 @ 17:57:11
Postat av: anna

FRÅGESTUND I BLOGGEN :)

2009-06-08 @ 19:56:23
URL: http://annaorebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback