Holme and Konny

2009-06-23 13:18:31
HejHej! Jag & Jenny vaknade för ungefär 30 min sen, skulle kunna sova mycket längre... Vi var vakna till typ halv 4, Jenny hadde nog kunna somna lite tidigare men jag var på sånt prat humör vid klockan 3 så. Förlåt jenny! Bion igår var så sjukt jävla bra alltså! Men vi han inte se klart hela för när det var ungefär 20 mn kvar av filmen så puttade Jenny på mig & sa att hon inte hitta moppenyckeln, så vi var ju tvungen att gå där ifrån. Sen när vi kom till moppen så satt nyckeln i! Bra jobbat Jenny.

Men nu ska vi dra till Vb & bada IGEN, Säg hej om ni ser oss :) tjiing.

                         

Kommentarer
Postat av: Anonym

din klocka går fel (a)

2009-06-25 @ 18:07:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback