LÄR KÄNNA MIG BÄTTRE

2012-01-25 14:20:48

- jag har aldrig varit så kär som jag är nu
- jag älskar att göra galna saker
- jag jag vill flytta från Skellefteå
- jag kan vara otroligt barnslig
- jag vågar nästan aldrig göra förändringar med mitt hår
- jag älskar rosa
- jag Jag är sugen på att ta hål i antingen naveln,läppen eller tungan
- jag jag är inåttfotad och folk har på pekat det ända sedan jag var liten. Men jag bryr mig inte längre vad folk säger, jag föddes så och kan inte göra så mcyket åt saken. + det har blivit sååå mycket bättre
- jag önskar ofta att jag var någon annan
- jag hatar egentligen att visa mig i bikini
- jag ställer höga krav på mig själv
- jag jag har varit jätte vältränad och haft magrutor
- jag hatar att vara blek och ha fula naglar
- jag Jag har bara haft ett serriöst förhållande innan Niklas
- jag många har frågat om jag har botox läppar. (har så otroligt fet underläpp)
- jag tycker jämt och ständigt synd om folk helt utan anledning
- jag Jag vill ha barn när jag blir äldre. (+ jag ska inte vara nån skrutti mamma)
- jag Om jag får hängbröst efter jag haft barn kommer jag operera mig
- jag jag är beroende av min mobil
- jag har väldigt lätt för att vara mej själv när jag är med nya människor
- jag Jag ångrar nästan alla killar jag varit med
- jag älskar att hålla på med mitt utseende (fixa håret, sminka mej osv) 
- jag är väldigt social som person
- jag jag orkar aldrig göra mig snygg när jag ska till skolan. 
- jag Jag har en bror
- jag Jag har glugg,men den har nästan vuxit igen
- jag tror på ödet
- jag jag börja tycka om cola för ca 1 år sedan
- jag dricker nästan aldrig läsk, börjar alltid hicka av det
- jag Jag gillar inte godis,(inte mycket ifal) Föredrar chips
- jag jag har börjat oroar mig mycket att jag ska bli fet. Börjat tänka mkt på vad jag stoppar i mig. Annars om jag äter något onyttigt tänker jag alltid att jag måste jag fara på gymmet eller dra ut och springa. ''Rädd för fett''
- jag är ett BB freak 
- jag jag är en dum blondin (som snart blir ''brunett'')
- jag kan tänka på roliga saker som har hänt och sedan börja fnissa för mej själv
- jag hatar att vara 17..
- jag är väldigt djup (missförstå mej inte haha)
- jag jag hatar att sova själv
- jag När jag har en dålig dag ska man inte bråka med moi
- jag älskar att rita
- jag älskar coldplay + jag ska se dom i Stockholm i sommar
- jag Jag har nästan aldrig varit helt singel
- jag tycker att fjärilar är en av de äckligaste insekterna
- jag älskar att sjunga för mej själv
- jag känner mej ofta ensam
jag har en hemlighet som ingen vet om mig

kanske har ni bildat en helt ny uppfattning av mej?


Kommentarer
Postat av: Kicki

Du är fin precis som du är, tro inget annat:)

2012-01-25 @ 19:13:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback