DET HÄR MED HORMONER

2012-02-29 19:44:46

har inte sovit en satans blund inatt pga massa saker som hände igår kväll. Så jobbigt att allt ska vara så svårt hela tiden. livet går alltid i perioder då man först känner att allt går åt helvete, sedan vänder det och världen äger. Nu är det den perionden att allting suger.. hoppas det vänder snart. Undomsmotagningen säger att mycket på humöret kan bero på om man äter p-piller, som jag nu gör. Jag funderar på att ta en paus från dom snart. Börjar bli så förbannat less på mig själv, går snart in i väggen. Har tänkt flera gånger ''vfr gjorde jag sådär'', ''det är inte ens jag''. Jag har haft humörsvägningar sedan jag skaffat p-piller. Var aldrig sur eller deppi innan jag började käka dom där pillerna. Man flippar ur flera ggr, och sedan blir man helt chokad efteråt. Man fattar inte själv vad som hänt, det är som om något annat styrde. Jag tror det är p-pillerna som spökar. Någon mer som känner igen sig?

 

Blir ingen bild på mig idag. Ser verkligen ut som en zombie. Blek som ett as och påsarna under ögonen ska vi inte ens tala om!! Tagga bad kl halv 9 imorgon på morgonen då yeey

 

 

 


Kommentarer
Postat av: stina

känner igen mig!!

2012-02-29 @ 21:29:23
Postat av: Sandra

Har ätit Cerazette i snart 3 år, och jo jag känner igen mig.. Och det räcker inte heller att ens humör blir skit, man går upp i vikt som fan om man inte rör på sig eller äta någorlunda rätt. Hormoner är bajs!!

2012-03-01 @ 10:35:37
URL: http://sandraskogman.blogg.se/
Postat av: Nattali

Testa olika p-piller tills du hittar någon som du trivs med. P-piller verkar olika på alla. Jag har ätit cerazette i 4 år och jag har inte mens, inte mensvärk, inga humörsvängningar, inga problem alls, jag älskar dom. Men det är många som klagar på dom, men som sagt, det verkar olika på alla tråkigt nog "/

2012-03-02 @ 09:59:22
URL: http://nmmw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback