VARS HÅLLER EMMY HUS?

2012-04-23 22:34:10
Kanske ska berätta lite vars jag håller hus eftersom jag inte bloggat så mycket. Jag har praktik i 6 veckor som började förra veckan. Jag är på Scandic hotell nu och ska vara där i 3 veckor och sen ska jag vara 3 veckor på mitt gamla dagis. Jag vet inte varför jag ville vara på scandic, jag har alltid älskat hotell! Det har jag gjort sen jag var liten, min morfar har varit chef på scandic förr, så jag var mycket där när jag var liten.

Jag kan säga att jag har nog aldrig trivts så bra på en praktik som jag gör på scandic. Personalen, dom är huuuur goa,glada och galna som helst. Dagarna går jätte fort och jag tror jag kommer förvandlas till en Hanna J. If you know what I mean haha.

            


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback