OM MIG OCH NIKLAS

2012-04-15 15:59:36
Vad heter ni?
Emmy & Niklas
Hur träffades ni första gången?
På en fest hos Elin. Hade ny färgat håret minns jag, så att jag såg ut som en kyckling. Jag hade inte tänkt fara på den där festen men mina vänner tvingade mig.(Tackar gudarna för det) Var dock nykter den kvällen.
Jag sitter i ett hörn och tjurar över mitt gula hår. Sen lyser det upp i dörröppningen när jag och Niklas möter blickarna för första gången Jag minns hur vi satt och små sneglade på varandra hela kvällen. Han hade ju snackat bra om mig till sina kompisar och jag om honom till mina. Så det kom ju såklart fram senare under kvällen! Det första han hade sagt när han såg mig var ''pax den blonda'' haha. Minns att jag satt och snackade med Niklas polare som satt och sa '' kom igen nu, jag ser ju hur ni sitter och tittar på varandra, ta chansen och snacka med honom nu'' Jag minns att jag tyckte det var så pinsamt för jag drack ju inte hah. Efter ett tag så tog jag steget och gick fram, det var jävligt awkward i början men efter ett tag så släppte det och vi snackade ganska mycket under kvällen. Sen det bästa och pinsamaste var ju när Niklas och hans polare skulle dra för som skulle på krogen, då tog alltså jenny Niklas mobil och gav honom mitt nummer och ja tvärtom. Sen gav jag honom en kram och sen börja vi skriva jätte mycket och träffas och blabla... Så jag vill tacka mina älskade vänner för att ni gjorde så att jag följde med den där kvällen♥
Hur länge har ni varit tillsammans?
1 år och snart 3 månader
Bor ni ihop?
Nej
Har ni barn?
Nej
Har båda körkort?
Nix, bara Niklas
Isåfall, vem kör bäst?
Måste säga Niklas.. 
Kommer du ihåg er första kyss?
Yes, Niklas kunde inte låta bli min saftiga läppar när vi såg film hehe
Vem är äldst?
Niklas
Vilka stjärntecken är ni?
Lejon och tvillingarna
Vem fyller först på året?
Niklas
Vem är längst?
Niklas, skiljer typ.. inte mycket 
Håller ni i handen på stan?
Jodå
Kände ni varann innan ni blev ihop?
Vi lärde känna varandra mer och mer under vårat förhållande som sagt.
Vem sa ''jag älskar dig'' först?
Jag faktiskt.
Blev du kär i första ögonkastet?
Det kan man nog säga ja, var i min egna värld hela tiden.
Har ni någon speciell låt?
Det här är våran låt!!♥ helt klart
 
Har ni stora framtidsplaner?
Vi pratar ganska mycket om hur det kommer bli sen och vad vi båda vill göra. Men flytta från skellefteå är nog något vi båda vill göra.
Har ni gråtit i varandras armar?
Yes
Har ni varit utomlands tillammans?
Inte än 
Vilket är ert bästa minne?
ååh, vi har så många fina ju 
Vem lagar bäst mat?
Jag? lätt! Nej men jag tycker vi ligger på samma nivå
Vad gör ni en vanlig vardagskväll?
Snackar, tigger varandra om massage, ser film, myser, fjantar oss och har våra brottningsmatcher som alltid slutar med att någon av oss gör sig illa.
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses?
Ja antagligen
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången?
Tycker jag inte!
Blir du lätt svartsjuk?
Bror mycket på. Men ja ganska, men jag jobbar på det!
Brukar ni bråka?
Det gör vi absolut emellanåt. Men jag tycker det hör till, både jag och Niklas är personer som vill reda ut saker. Om det är något reder vi ut saken direkt.
Vad brukar du kalla han? Niklas,Nicke,bby,älskling,sötnos, min lilla bäbis osv haha
Vad brukar han kalla dig? Han kallar mig då aldrig Emmy jag heter BBY för honom. Sen är det ju dom här söta namnen ni vet gumman,sötnos,älskling
Ringer eller SMS:ar ni mest?
Sms. Sen brukar jag ringa när han inte svarat på 5 timmar

        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback