I HATE TO BE 17 YEARS

2012-04-09 01:37:04

Jag tror jag aldrig varit så arg som jag var den dagen jag fick veta att Nicky Sthlm från BB skulle komma hit till Skellefteå. (Jag är ett mycket stort fan av BB som ni kanske vet, och även av Nicky) Alla snackade om det på skolan, på stan, på fb, på sina bloggar överallt. I hate to be 17 years!!!:'( Sen det som var värst var ju att när jag kom på skolan så kommer DOM fram och frågar hur gammal jag är och tänker alltså ge mig en gratis biljett. NÄÄÄ men då måste man säga ''fyller 18 i August'' jag ville bara lägga mig ner mitt i korridoren och böla, inget skämt.

             

                                                                          http://nickysthlm.com/blogg/



Kommentarer
Postat av: TeresaLundmark

haha när jag jobbade på allstar igår så var han där och käka;)

2012-04-09 @ 02:21:11
URL: http://TeresaLundmark.tumblr.com
Postat av: Anonym

det var ju inte mollys som delade ut gratisbiljetter, det var ju till swingfly på nova

2012-04-09 @ 17:46:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback