I DON´T WANNA MISS A THING

2012-04-23 21:27:30

                                    

Ligger och degar i sängen och funderar om jag ska städa mitt rum innan BB börjar! Behövligt som tusan. Men frågan är ju om jag kommer göra det? Jag har verkligen inte lika mycket blogglust längre, händer så sjukt mycket hela tiden så har varken tid eller lust. Hoppas jag får lusten tillbaka snart, för det är  verkligen kul att blogga. Bjuder på bilden ovan↑ från i söndags när jag och Niklas slog till med bakismat efter i lördags då Niklas fotbollslag hade lagfest med respektive. Var sjukt trevligt, träffat mycket nytt trevligt folk och hoppas på att det kommer göras om inom kort.


Kommentarer
Postat av: lisasu

låter bra!:)

2012-04-23 @ 21:51:27
URL: http://lisasundbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback