tråk

2011-09-15 23:58:43

VEM

Vem är i rummet med dig? just me 
Vem fick du senaste sms av? Niklas
Vem tänker du på nu? ingen speciell
Vem pratade du senast i telefon med? Jenny
Vems hus var du senast i? Niklas
Vem önskar du var med dig nu? mina vänner
Vem är din favoritsläkting? alla är favoriter

 

VAR

Var är din mobiltelefon? Bredvid mig.
Var handlar du mest? Bikbok
Var fick du tag på tröjan du har på dig? köpte den igår på stan
Var åkte du senast bil? var bara ute och övningskörde

 

 


VAD

Vad åt du senast? tacopaj 
Vad drack du senast? cola
Vad är det för färg på dina byxor? Jag har inga byxor på mig.
Vad är den närmaste saken som är blå? en tröja
Vad har du på fötterna? Inget
Vad är din favorit färg? massa
Vilken film såg du senast? någon med Niklas jag inte minns vad det hette
Vad hör du just nu? en bra brud sjunga

 

 

HAR DU NÅGONSIN

Sovit i någon annans säng? Jaaaadå!
Hånglat på en bio? Yes
Hånglat i skogen? Aa
Tyckt att din kusin är het? Nej
Sovit naken? Ofc,skönt
Kört över hastighetengränsen? jarra
Målat om ditt rum? ja
Dansat framför en spegel? JA
Fått hicka? många gånger
Dumpat någon? ja
Stulit pengar från en kompis? nej
Hoppat i en bil med folk du just har träffat? Ja
Smugit ur ditt hus? jo
Haft känslor för någon som inte känt desamma? Ja
Hånglat med en främling? Yep
Älskar eller saknar någon nu? Älskar min babe och finns många jag saknar..

 

 


Kommentarer
Postat av: babben

Kan du vara vänlig och förklara för oss läsare hur det känns att vara så fantastisk vacker, står du framför spegeln hela dagarna och tänker f*n va snygg jag är! Jag är bäst!

2011-09-16 @ 21:32:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback