om man har tråkigt

2011-03-09 11:46:23
BRUKAR DU?

Titta på dig själv i spegeln: Ja,mycket ofta
Tjura: Haha det händer
Sova: de bästa som finns jö
Ha ångest: Joda
Skada dig själv med flit: Nej det brukar jag inte.
Ta mediciner du inte borde ta: Nej.
Vilja dö: nae orka
Drömma mardrömmar: Yes
Ta droger: Hah nej.
Försöka vara annorlunda: vill inte vara som alla andra.
Klä dig i svart: Ibland,men jag är typ en färgglad prick.
Gå till kyrkan: Ne
Gå i skolan: Jepp
Ha sex: Yes
Ljuga: Alla ljuger någon gång men nej jag brukar inte ljuga
Hata folk: dom som förtjänar att bli det
Lita på folk: Inte ofta



VEM:

Saknar du:
Hon som en gång var min bästa vän
Vill du döda: jag dödar många i mina tankar
Rörde dig sist: Farsan
Vill du slå: deru
Kysste du sist: Niklas
Kramade du sist: Teresa
Vill du prata med: mig själv
Skrek du på sist: bror
Sårade dig sist: ..
Gjorde dig riktigt glad senast: Teresa
Fick du sms från senast: Niklas
Ringde dig senast: Mammi
Vill du se ut som: Någon snygg







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback