tråk

2011-03-25 17:27:06
under mars har jag ...


Varit glad - Ja det klart
varit ledsen - det också
gråtit - Yes
skrattat - Jadå
saknat någon - Kan jag lova
träffat någon du saknat - jo
mist en vän - Nej
fått nya vänner - Ja
varit sjuk - Det har jag
varit på sjukhus - hm,nej
opererat dig - Nej
fått mediciner - Nej
dansat - i mängder
firat - yeah
kramat någon - ofc
pussat någon - Klart!
ångrat dig - OJA
blivit kär - ÄR kär
någon har blivit kär i dig - inte vet jag?Niklas är kär i mig thih
varit på konsert - nix
varit på festival - Nej
ätit en hamburgare - jöö
fiskat - nope
åkt tåg -
åkt buss - hela tiden,varje dag
haft hög mobilräkning - som vanligt JA
ätit sushi - blä
sparkat någon -
JA
slagit någon - ''Ja'',täss & Niklas när dom inte beter sig
pratat med en främling - Ja
druckit öl - Bira,ant
druckit cider - Ant
spytt -
rökt - ANT
snusat - ant
lyssnat på bra musik - Lever för musik
lyssnat på dålig musik - de också
hittat pengar - Ja 1kr
snott något - Ne 
krossat något - Krossade Niklas i tumbrottning
ramlat - HAH mm
pussat en groda - men nej
bloggat - ofc!!!!

Kommentarer
Postat av: Niklas

MYYYT , du krossar mig aldriiiig ;) <3

2011-03-25 @ 18:11:18
Postat av: terran

du hade ju magsjuka nyss, så du har ju spytt <3

2011-03-25 @ 19:58:40
URL: http://trafikeras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback