bara för jag väntar på maten

2011-03-16 18:54:23

50 frågor om mig

 

1.Vad/vem fick dig att skratta idag?
the girls in my class

2. Vad gjorde du 8.00 imorse?
Stod och väntade på bussen

3. Vad gjorde du för 30 min sen?
såg BB

4. Vad gjorde du igår?
var med Niklas

 

5. Vad händer nästa helg?
vara med Niklas och umgås med terran 

6. Tre ord varför du sist spydde?
mådde kanske illa?

7. Vilken färg är din hårborste?
svart

 

8. Vad köpte du sist?
tuggummi 

9. Vad fick du senast i present?
minns ej

 

10. Vilken färg är din dörr?
vit

11. Var förvarar du dina pengar?
I börsen

12. Hur var vädret igår?
SOL

13. Vars kramades du sist?
In my bed;)

14. Vad ser du fram emot?
sommaren & min 18års dag

15. Vad är 15?
en ålder jag inte gillar 

16. Vilken skostorlek har du?
37/38

17. Vill du klippa dig?

AA

18. Är du över 25?
nix ung och fräsch

19. Pratar du mycket?
FÖR mycket

20. Kollar du på O.C.?
Ofc.förr

21. Har ditt namn ett "x" i det?
nej

22. Känner du någon som heter Steve?
Haha nej

23. Hittar du på egna ord?
Klart

25. Är du en typiskt svartsjuk person?
ooooja 

26. Vad har du för mobil?
HTC

27. Vem ringde dig sist?
Jenny

28. Biter du på naglarna?
När jag är nervös 

29. Har du lockigt hår?
Kan jag lova

30. Vilken konsert ska du på härnäst?
Stadsfesten

31. Vem är den sämsta personen i ditt liv just nu?
en B-rud

32. Hur många gånger har du svurit idag?
säkert flera gånger

33. Vilket ord/ vilken mening säger du ofta?
(orka)

34. Har du sett filmen 'Donnie Darko'?
haha nej

35. Ska du jobba imorgon?
NEJ

36. Vem sa du "jag älskar dig" till sist?
Niklas♥

37. Vad borde du göra nu?
Träna 

38. Har du något smeknamn?
Lillan,emmsan,holme,räkan

39. Sover du mycket?
natten-nej på morgonen-ja

40. Vilken är den bästa film du sett inom loppet av 2 veckor?
armageddon

41. Vad ska du göra på lördag?
Snowboard

42. När var du ute sist?
idag

43. Har du gråtit idag?
haha ja faktiskt

44. Är du en glad person?
JA DET ÄR JAG:')

 

45. Har du roligt nu?
nej därför jag gör detta 

46. Vad äter du helst?
MAT

47. Vem var du med sist?
my man boy

48. Vad heter din mamma?
Lena

49. Vad är hela ditt namn?
Emmy Maria Holmberg

50. Tycker du om någon just nu?
Jag älskar min pojkvän!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback