Skansen med eric saade

2011-07-14 11:29:04
Då var man framme i Stockholm hos moster & kusinerna + Nicke! Sista timmen i bilen igår var mycket plågsam kan jag säga,man får ju kramp överallt i kroppen av att bara sitta. Idag efter lunch bär det av mot färjan. Vi ska alltså åka färja tills på lördag. Blir disco/party,sena kvällar,MAT,sol och bad på däck. Kommer bli huuur nice?


BTW om någon försöker smsa mig efter klockan 10 på kvällen fram till på lördag morgon och jag inte svara så är det för att jag är utomlands och kan inte svara. Eller ska fixa pengar på mobilen ikväll men om jag inte svarar så orkar jag inte slösa pengar på dig ;)

Kommentarer
Postat av: ALI

ofta din kille sjöng på skansen? :o

2011-07-16 @ 23:36:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback