Visste ni att?

2011-01-25 13:02:28
  • Jag tycker det är jobbigt att prata med mer en två personer på msn
  • Gillade inte coca cola för ett år sedan
  • Föredrar chips iställe för godis
  • Har haft hål i läppen (som alva och Jenny tog på mig hah)
  • Är jätte alergisk mot katter
  • Blir lätt svartsjuk :]
  • Jag är vänsterhänt i handboll och skjuter med vänster i fotboll men jag skriver med höger
  • Min värsta sommar var 2010
  • Jag är rädd för hästar
  • Måsta alltid stänga mina garderobsdörrar innan jag ska sova
  • Sover alltid med 4 kuddar
  • Jag tar hellre 20 sprutor än att gå till tandläkaren
  • Har aldrig haft hål i tänderna
  • Var nästan bara med killar när jag var yngre
  • Har en bror
  • har gått fotboll,basket,dans,handboll,friidrott,ridning,innebandy och simning
  • Mitt längsta förhållande var 2 år och 4 månader
  • Pulvermos är det godaste som finns?
  • Gillar inte korv
  • Livrädd för clowner
  • Älskar att bada
  • Jar haft en hamster
  • När den dog begravde jag och Jenny den på vår tomt haha

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback