om ni ville veta

2011-01-04 15:46:55

ÅRET 2010

Hur har året 2010 varit för dig? – Har varit jävligt bra men det klart det finns nackdelar också.
Bättre än förra året? – YES!
Någonting du aldrig kommer glömma från år 2010? – Finns verkligen mycket,men något jag aldrig glömmer är nog när vi var i Mallis
Har du flyttat under år 2010? – Nix
Har du hittat en ny låt som du älskar? – Hittar nya låtar som jag älskar hela tiden heh
I så fall vilken? – Mikrofånkåt & Like A G6
Har du kysst en främling? – haha jo

KÄRLEK

Hur har din kärlek varit 2010? – Inte bra för 5öre. Det gick uppåt i somras men efter det stupade det bara därefter. 
Har du varit kär? -Yes
Har du sagt jag älskar dig till någon? – Ja
Har någon sagt jag älskar dig till dig? – Jep
Har du haft ett hemligt förhållande? -  Haha aah

SORG & HÄMD

Har någon av dina vänner försökt/tagit självmord? – Vet inte om jag ska ta det serriöst men det är någon som sagt det yes
Har någon i din släkt avlidit? – jo
Har du slagit någon riktigt med knytnäven? – Jadå ;)
Varit i slagsmål? – Nejda



PERSONLIGT

Har du gjort någonting du ångrar? -Skulle man kunna säga..
I så fall vad? – Det säger jag inte här i bloggen
Har du skämt ut dig? – Yes
Har du ljugit för en vän? – Ja
Har du varit ute en hel natt? – Jo
Har du blivit tagen av polisen? – NÄ
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? - Ja.
Har du sovit i samma säng med någon av samma kön? - Jaa.

SKOLAN & FRITIDEN

Vilken skola går du på? – A-torp
Har någon varit elak mot dig i skolan? –  hahahAAAAAAAAh 
Hatar du någon på din skola? - Jaa!!
Har du gjort något framsteg? – ja det har jag
Haft alla rätt på ett prov? – jo

VÄNSKAP

Har du träffat nya vänner? – Jaa,många
Har du förlorat en vän? – Nej men var jävligt nära
Har du fått tillbaka kontaktet med en gammal vän? – Jo det har jag väl.
Har du gått bakom ryggen på en vän? – inte vad jag kommer på nu
Har du ljugit för en bästavän? – yes...
Har du haft en relation med en vän? – vem vet



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback